20 t/m 28 juni 2020
nl Dutch en English de German

Winnaar suikerzakjes wedstrijd bekend!

Jullie hebben op Facebook massaal jullie duimpje opgestoken voor Jelmer Herder. Jelmer gefeliciteerd!

 

Sinds enkele jaren kent het TT Festival de wedstrijd: ontwerp hét TT Festival suikerzakje! En ieder jaar weer heeft de organisatie moeite om een aantal ontwerpen te nomineren uit de vele inzendingen. Gelukkig hoeven wij niet zelf te kiezen! Het publiek bepaalt uiteindelijk de winnaar.

 

Na de oproep op 18 februari, kwamen de inzendingen maar langzaam op gang, maar na een herhaling op 17 maart, stroomde de inbox vol. De één nog mooier of kleurrijker dan de ander. Hoe dan kiezen? De jury heeft gelet op het ontwerp, het juiste gebruik van data, tekst of logo’s en op het thema: dé perfecte mix van muziek, ronkende motoren en de geur van brandend rubber!

 

Op 7 april hebben wij de nominaties van 2019 gepubliceerd op onze Facebookpagina en al snel werd duidelijk dat het ontwerp van Jelmer een voorsprong had op de rest.

 

De prijs, 2 kaarten voor de MotoGP op 30 juni 2019 op het TT Circuit in Assen, wordt binnenkort persoonlijk overhandigd. Net als de eerste druk van hét TT Festival suikerzakje 2019. Vanaf 22 juni zal in de Asser horeca een kopje koffie geserveerd worden met het suikerzakje van Jelmer.

De opdracht

Bij het TT Festival gaat het om dé perfecte mix van muziek, ronkende motoren en de geur van brandend rubber! Dit thema zien we graag terug in het ontwerp. Tip: misschien leuk om te laten zien dat het festival dit jaar negen dagen duurt, namelijk van 20 t/m 28 juni 2020. 


Houd er rekening mee dat het logo goed leesbaar/zichtbaar moet zijn op een suikerzakje: afmetingen 55×88 mm. Het bestand kan aangeleverd worden in JPG of PDF. Mail je ontwerp uiterlijk zondag 29 maart 2020 naar info@ttfestival.nl o.v.v. 'suikerzakje'.


Voorwaarden

Het ontwerp wordt eigendom van het TT Festival en mag niet eerder bekend worden gemaakt c.q. worden gebruikt door anderen en/of voor andere doeleinden. 


De inzendingen worden beoordeeld door een vakkundige jury. Naast de jury mag ook het publiek stemmen. Uit alle inzendingen wordt een voorselectie gemaakt en deze wordt gepubliceerd op Facebook. Het publiek kan via Facebook stemmen op de geselecteerde ontwerpen. Uiteindelijk bepaalt het publiek dus de winnaar. De winnaar wordt via Facebook bekend gemaakt op 1 mei 2020.


Het winnende logo wordt gedrukt op 30.000 suikerzakjes. Deze suikerzakjes worden gebruikt tijdens het TT Festival 2020 door de verschillende horeca ondernemingen in de binnenstad van Assen. Zolang de voorraad strekt uiteraard. 


Daarnaast ontvangt de winnaar twee kaarten voor de MotoGP op 28 juni 2020. De kaarten worden persoonlijk uitgereikt en hiervan wordt een foto gemaakt t.b.v. social media. De prijs is niet in te wisselen voor geld.